Onze andere webshops

Frequently asked questions

Om u als klant op weg te helpen hebben we de meest voorkomende vragen alvast op een rijtje gezet. De vragen zijn onderverdeeld per categorie. Vindt u niet direct antwoord op uw vraag, neem dan contact met ons op.

Bestellen

Moet ik een account aanmaken op 4UStore?

    Nee. We hebben ervoor gekozen dit optioneel te maken. We raden het wel aan. Dit maakt een volgende bestelling een stuk makkelijker en biedt een aantal belangrijke voordelen. U betaalt geen verzendkosten bij bestellingen vanaf € 120 ex. BTW. Voor niet-accounthouders is dit bij bestellingen vanaf € 150 ex. BTW. Daarnaast is het mogelijk producten die u in het verleden heeft besteld, snel opnieuw te bestellen via de bestellijst. Deze bestellijst bevat alle producten die u in het verleden heeft besteld. U moet dan wel iedere keer ondere dezelfde account bestellen. Ook bestaat de mogelijkheid voor zakelijke accounthouders om bestellingen te doen op rekening. Neem hiervoor contact met ons op.  

    Bezorgen jullie ook in het buitenland?

    Ja. Sowieso in België. Verzendkosten worden standaard berekend. Wilt u een bestelling naar een ander land laten versturen als Nederland of België, dan graag contact met ons opnemen dan bekijken we wat de mogelijkheden zijn. Er wordt altijd om uw akkoord gevraagd betreffende de verzendkosten.

    Wat zijn de verzendkosten? 

    Accounthouders betalen geen verzendkosten bij bestellingen met een waarde van meer dan 120 euro ex. BTW. Voor niet accounthouders is dit 150 euro ex. BTW.
    Lees hier alles over de verzendkosten

    Het product dat ik wil bestellen is niet op voorraad. Wat nu? 

    Op de productpagina's staat de geschatte levertijd gegeven. Wilt u een specifiekere datum, neem dan contact met ons op, dan zoeken wij het direct voor u uit.

    Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren? 

    Als u na het bevestigen en betalen van uw bestelling nog een product wil toevoegen of verwijderen, dan graag contact met ons opnemen. Wij passen vervolgens uw bestelling aan en sturen u een nieuwe factuur. Heeft u teveel betaald, dan wordt dit bedrag geretourneerd. Moet er worden bijbetaald, dan ontvangt u van ons de betalingsinstructies. 

    Hoe gaat retourneren in zijn werk? 

    Voldoet een product niet aan uw verwachtingen? U kunt het dan binnen 2 weken retourneren naar onderstaand adres:

    4UStore
    Industrieweg 15
    4501 PM Oostburg

    Is het product in goede orde in de originele verpakking ontvangen, dan wordt het betaalde bedrag geretourneerd. U ontvangt een mail ter bevestiging.

    Kan ik producten uit de verschillende 4UStore shops combineren? 

    Ja dit gaat automatisch. Alle producten die u bestelt uit de verschillende shops komen in hetzelfde winkelmandje terecht. Het kan zo zijn dat bestellingen apart worden verzonden. 

    Hoe bestel ik samples? 

    Van een groot deel van onze papierwaren en poetsdoeken is het mogelijk samples te ontvangen. Samples besteld door op de productpagina te klikken op de button sample. Laat vervolgens uw gegevens achter en wij zorgen dat de sample zo snel mogelijk wordt verstuurd. U kunt natuurlijk ook bellen of mailen. 

    Betalen

    Welke betaalmethodes kan ik gebruiken?

    Bij 4UStore is het mogelijk te betalen via iDeal, Creditcard, vooruitbetaling, PayPal, Mister Cash en onder rembours. Voor rembours wordt 10 euro extra gerekend.

    Kan ik ook op rekening kopen?

    Dit is helaas enkel mogelijk voor zakelijke klanten. Om op rekening te kopen dient u contact op te nemen met de klantenservice. Dan bespreken wij de mogelijkheden met u. 

    Ik heb gekozen voor 'Vooruitbetaling'. Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

    Uw bestelling wordt verzonden zodra uw betaling bij ons binnen is. Overigens ook graag het factuurnummer vermelden bij de overboeking via internetbankieren. Dit om vertraging van uw bestelling te voorkomen. 

    Het bedrag op mijn factuur is anders dan mijn winkelmandje aangaf. Hoe komt dit?

    Alle prijzen op op de 4UStore websites zijn exclusief 9% of 21% BTW. De prijzen exclusief BTW worden in het groot getoond op de productpagina's. De prijzen inclusief BTW in het klein. Op uw factuur vindt u een specificatie van het totaalbedrag exclusief en inclusief BTW.  

    Verzending

    Wanneer wordt mijn bestelling geleverd? 

    Dit is afhankelijk van de producten die u besteld. De producten die op voorraad zijn worden de volgende werkdag geleverd, mits deze voor 12.00 zijn besteld. Voor bestelartikelen is de levertijd gemiddeld 3 werkdagen. De geschatte levertijden staan gegeven op de individuele productpagina's. Duurt de levering van uw bestelling onverwachts langer, dan nemen wij contact met u op. 

    Wanneer vindt de levering plaats?

    Zakelijke bestellingen worden geleverd van maandag tot en met vrijdag tussen 08.00 en 18.00. Deze worden verstuurd via DHL Europlus of Naeye Logistics. Particuliere zendingen worden verstuurd via DHL for you. Deze kunnen ook in de avonduren worden bezorgd of zaterdagochtend tot 13.00. 

    Ik heb met spoed mijn bestelling nodig. Is dit mogelijk?

    Voor spoedleveringen graag contact opnemen met de klantenservice op 0031 (0) 117 45 40 07. Vervolgens kijken we naar de mogelijkheden. Het is mogelijk dat hier extra kosten aan verbonden zijn. 

    Kan ik mijn bestelling op een specifieke tijd laten leveren?

    Dit is eventueel mogelijk. Hiervoor graag contact opnemen met de klantenservice, dan kijken we naar de mogelijkheden. Hier worden mogelijk extra kosten voor berekend.